Jak powinno postrzegać się reklamę w firmie

Kierując przedsiębiorstwem nastawionym na osiąganie zysków poprzez sprzedaż swoich produktów i usług trzeba wiedzieć, że nieodłącznym elementem sukcesu firmy jest porządna reklama. Co ciekawe, reklama jest różnie definiowana przez poszczególnych przedsiębiorców. Dla jednych jest to koszt, który po prostu trzeba ponieść, aby móc liczyć na zyski. Dla innych reklama jest kosztem, który można obciąć w przypadku poszukiwań oszczędności w firmie. Są jednak i bardziej świadomi przedsiębiorcy, którzy nie mają złudzeń co do tego, że reklama jest swego rodzaju inwestycją, która z czasem generuje zyski. Bez dobrej reklamy nie ma dobrych zysków, bilans jest więc prosty – nie inwestujesz, to nie zarabiasz. Reklamę powinno postrzegać się właśnie w formie inwestycji w przyszłe zyski, a nie kosztów, bo dopóki będziemy sadzili, że to koszt, nie będziemy przywiązywali do reklamy należytej uwagi, co może okazać się w pewnym momencie katastrofalnym błędem.

www.akademiamlodychnoblistow.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here