Firma Lancia poza nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie motoryzacyjnym stara się także wykazać kreatywnością reklamową. Trzeba przyznać, że i w tym zakresie odniosła niebywały sukces. Tradycyjne reklamy telewizyjne nudzą już większość widzów. Ich ilość nie pozwala zapamiętać ani marek, ani innych promowanych detali modelu. Stąd też Lancie Delta postawiła na reklamę publiczną. Cała gama samochodów Lancia Delta uświetniła Światowy Szczyt Laureatów Nagrody Nobla. Udostępnione na potrzeby uczestników pojazdy, dzięki nim, stały się pierwszym planem nagrań telewizyjnych oraz raportów medialnych. Nie było to typowa reklama, gdyż nie zawierała żadnych danych o nowych modelach aut. Widzowie mogli jedynie oglądać dany pojazd oraz poznać jego markę na podstawie tabliczek znamionowych. Głównym użytkownikiem wymienionego samochodu stał się Lech Wałęsa, który niejednokrotnie był widziany w obecności Lanci. On chyba najbardziej przyczynił się do rozreklamowania danego pojazdu. Taka polityka firmy Lancia spełniła swoje zadanie, a duża część oglądających pojazd osób zdecydowała się na jego zakup.

http://www.motowydawnictwo.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here