Nie ma prawdę mówiąc sensu wierzyć sprzedawcom z tego względu, że ich zawodem jest po prostu zbycie towaru po możliwie największej cenie najlepiej nieświadomemu klientowi. Okazuje się, że większość konsumentów daje się jednak nabrać na większość sztuczek sprzedażowych, a na pewno nie jest to dobra dla nich wiadomość. Jak zatem unikać takich niespodzianek i zachować spokój podczas spotkania z najlepszych w swoim fachu sprzedawców. Obserwacja oraz odpowiednie przygotowanie do całego procesu zakupu to kwestia podstawowa. Sprzedawca, który pyta klienta o zdanie, a czasami także doradza pewne rozwiązania na pewno jest znacznie lepszy od tego, który chce wcisnąć coś bez względu na wszystko. Warto uświadomić sobie, że dzisiaj jest w praktycznie każdej branży duża konkurencja, więc klient ma szansę na racjonalną obniżkę ceny, jeżeli oczywiście o to odpowiednio zadba. Sprzedawcy są zazwyczaj przygotowani na negocjacje. Nie możesz jednak tak naprawdę nikomu ufać w sklepie. Osoby zatrudnione w korporacji muszą osiągać po prostu wyniki i de facto w większości przypadków nie będziesz traktowany jak klienta, ale raczej jako skarbonka, z której trzeba wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here