Żeby sprawić, by Twoja reklama była widoczna, i dotarła do większego grona odbiorców, umieść ją np. na głównej stronie przeglądarki, lub jakiejś strony często odwiedzanej, tak, aby każdy, kto wchodzi na daną stronę, mógł zobaczyć przy okazji też Twoją reklamę. Dodatkowo, by zwiększyć swój zasięg, możesz zrobić tak, aby Twoja reklama pojawiała się na poczcie w mailu, wtedy każdy, czy chciał, czy nie zobaczy wiadomość i albo się nią bardziej zainteresuje, albo nie, ale w każdym razie ją zobaczy. Możesz też również promować swoją reklamę z rozmachem i nagrać wideo, krótki film, który będzie oprócz suchego słowa pokazywał zawartość, Twojej reklamy. Musisz dobrać odpowiednią formę, na rozgłoszenie swojej reklamy, tak, aby w jak najkrótszym czasie, zdobyła jak największe grono odbiorców i potencjalnych zainteresowanych. Musisz też się zastanowić, czy chcesz, żeby Twoja reklama, była jednodniowa i pojawiła się na internecie tylko przez 12h, czy planujesz kampanię na dłuższy czas. Tutaj też Twoja decyzja, musi być uzależniona, od Twoich kosztów, bo im dłużej będziesz promował swoją reklamę, możesz mieć zwiększone koszty własne, ale tym samym, możesz też zyskać grono potencjalnych klientów dla swojej reklamy. Dlatego przed rozpoczęciem takiej akcji musisz wszystko dokładnie przemyśleć. Musisz też przeanalizować cały scenariusz swojej reklamy, co ma się tam wyświetlać, jak i jak to będzie odczytywane. Musisz zrobić taki przekaz, żeby był jak najbardziej odpowiedni i łatwy w zrozumieniu dla Twoich odbiorców.

intnet.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here