Liczy się pomysł

Każda firma pewnego dnia stanie przed następującym zagadnieniem: co zrobić, by jak najwięcej klientów dowiedziało sie o firmie, jak zachęcić ich do wyboru naszego produktu? Popularną formą promocji, która daje pole do popisu nawet najbardziej opornym, są oczywiście artykuły reklamowe.Artykuł reklamowy to zagadnienie bardzo szerokie i możemy w nim zmieścić niezliczoną ilość gadżetów. W pierwszej kolejności na myśl przychodzą najczęściej spotykane breloczki, długopisy z nadrukami nazwy firmy, czapeczki z daszkiem, zapalniczki, kubki, smycze, plecaczki itp. Bardziej wyrafinowanymi artykułami reklamowymi są już walizeczki na laptopa, zestawy do wina, pamięci usb czy na przykład parasole. Miłe artykuły reklamowe, ale jednak też już nadmiernie wykorzystywane, to cukierki zawinięte w papierek firmowy. Tu co najwyżej można poszaleć z kolorystyką. Ciekawszym pomysłem są już np. notesy czy papier do korespondencji. Jednak powszechność tego typu gadżetów sprawia, że przestają być one wyjątkowe i atrakcyjne. Klientowi wszystko jedno, jakiej firmy długopisem pisze, jeśli ma ich jeszcze kilka w kieszeni. Zatem i tu coraz bardziej liczy się dobry pomysł. Gadżet może być na przykład wizytówką działalności firmy. Ostatnio wpadł mi w ręce zestaw zakładek do książek z sentencjami – gadżet reklamowy drukarni, rozdawany podczas targów książki. Starannie wykonane mówiły nie tylko o jakości usług, świadczyły też dobrze o elastyczności firmy, która wychodzi naprzód oczekiwaniom klientów. I o to chodzi.

www.diamondchand.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here