Największe firmy są już na współczesnym rynku tak potężne, że najprawdopodobniej będą funkcjonować jeszcze przez wiele dziesięcioleci. Korporacje myślą długoterminowo i rozwijają rynek w świadomości kolejnych pokoleń. Ludzie uczą się produktów, zapamiętają prosty wizerunek marki i wiedzą, że zakup danego towaru im się opłaca. Duże przedsiębiorstwo musi stawiać przede wszystkim na utrwalenie wizerunku, ponieważ to jest ogromna przewaga konkurencyjna i niezbędny składnik długoterminowego sukcesu na rynku. Średniej wielkości przedsiębiorstwa mogą myśleć, że w jakiś sposób rywalizują z gigantami, ale to nie prawda. Największe korporacje tworzą sobie rynek na kolejne dziesięciolecia, a zwyczajna ledwie rozpoznawalna marka myśli często jedynie na kilka lat do przodu. To porównanie wprowadziliśmy po to, abyś zrozumiał, że liczy się jedynie efektywność oraz skala działania. Jeżeli to szybko zrozumiesz wniesiesz się na zupełnie nowy poziom rozwoju. Podsumowując żyjemy w świecie dynamicznie rozwijających się koncernów, które nie tylko kreują współczesny rynek, ale dbają także o zapewnienie sobie zysków w przyszłości promując swoje towaru już u najmłodszych konsumentów.

www.dccomp.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here