Namioty gastronomiczne – nieodłączny element eventów na świeżym powietrzu

0
911

Reklama zewnętrzna przeżywa wyjątkowy rozkwit w ciągu ostatnich lat. Wynika to zarówno z rozwoju kultury korporacyjnej w naszym kraju, jak i ze wzrostu znaczenia dużych przedsiębiorstw, które na potrzeby reklamy przeznaczają znaczne sumy pieniędzy. Oprócz nich również lokalni przedsiębiorcy coraz częściej i chętniej sięgają po narzędzia reklamy zewnętrznej. Do tych chętnie stosowanych należą namioty gastronomiczne, które pełnią nie tylko funkcje reklamowe, ale także praktyczne. Korzystamy z nich przede wszystkim podczas organizacji wydarzeń na świeżym powietrzu, w których uczestniczy duża ilość osób. Zapraszamy do lektury, w trakcie której przedstawimy – w czym tkwi wyjątkowość namiotów reklamowych oraz dlaczego warto z nich korzystać.

Namioty gastronomiczne – dla organizacji eventów zewnętrznych

Przy jakich okazjach korzystamy z namiotów gastronomicznych? Choć nazwa wskazuje na „wydarzenia kulinarne”, to jednak korzystamy z nich przy okazji najróżniejszych wydarzeń organizowanych na świeżym powietrzu. Do takich zaliczyć należą między innymi: festiwale, targi, kiermasze oraz liczne inne imprezy plenerowe. W przypadku każdej z nich, możemy stanąć przed koniecznością zaaranżowania stoiska prezentującego nasze przedsiębiorstwo, które pełnić będzie funkcje reklamowe i promocyjne.

Celem organizacji takich stoisk jest oczywiście zaprezentowanie naszej marki oraz zachęcenie potencjalnych konsumentów do korzystania z oferowanych przez nas produktów lub usług.

Najważniejsze funkcje namiotów gastronomicznych

Namioty gastronomiczne pełnią funkcje nie tylko praktyczne – takie jak pomoc w zaaranżowaniu wybranej przestrzeni, na której będziemy instalować urządzenia gastronomiczne. Co równie ważne, namioty pełnią funkcje typowo reklamowe i stanowią skuteczną formę reklamy zewnętrznej. Znaczna część dostępnych na rynku namiotów gastronomicznych jest produkowana w taki sposób, który pozwala umieścić na ich powierzchni wybrane przez nas treści graficzne. Mowa między innymi o logotypach naszej firmy, mottach, wybranych ilustracjach lub jakichkolwiek innych przedstawieniach.

Dzięki temu namioty gastronomiczne zwiększają widoczność naszego przedsiębiorstwa, oddziałując nie tylko na osoby znajdujące się wewnątrz, ale także przechodzące w pewnej odległości. Uwidaczniając naszą markę, namiot czyni ją bardziej rozpoznawalną w oczach potencjalnych konsumentów i może doprowadzić do zwiększenia naszych obrotów.

Szczególnie korzystnie wypadają te modele namiotów gastronomicznych, które pozwalają na ich łączenie z innymi namiotami. Dzięki temu, mamy możliwość tworzenia rozbudowanych i długich ciągów, stanowiących osłonę przed deszczem i upałem. Konstrukcja namiotów pozwala zarówno na rozwinięcie tworzących je ścian, jak i ich zwinięcie. W rezultacie – mamy dość dużą swobodę w aranżacji ich ustawienia.

Wśród tych dostępnych znajdziemy różne modele. Zarówno namioty przystosowane do aranżacji stoisk z napojami (na przykład modele wyposażone w specjalne lady, na których można ustawiać urządzenia do dystrybucji napojów alkoholowych), jak i te przeznaczone do obsługi urządzeń typowo gastronomicznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here