Jedną z mniej stosowanych (a przynajmniej nie do końca codzienne) form promocji jest reklama polityczna. Charakteryzuje się okresowym, intensywnym stosowaniem (w większości przypadków nasila się podczas wyborów różnego szczebla) i ma na celu zazwyczaj tylko dwie rzeczy: po pierwsze, przekonać potencjalnych wyborców do oddania swojego głosu w wyborach na daną partię, formację bądź polityka; a po drugie, często zdyskredytować obecne rządy/rządzących poprzez wygłoszenie krytycznych opinii lub wypunktowanie błędów, wpadek i niedotrzymanych obietnic ekipy rządzącej. Reklama polityczna często potrafi być bardzo agresywna i praktycznie przy okazji wszystkich wyborów mamy serię spraw sądowych, które w zgodzie z prawem wyborczym rozstrzygane są w tak zwanym trybie wyborczym, a więc w ciągu 24 godzin od złożenia przez jedną ze stron odpowiedniego wniosku. Czas wyborów to także gorący okres dla firm zajmujących się takimi usługami jak projektowanie stron WWW, pozycjonowanie stron czy też tworzenie spotów reklamowych i ogólnie materiałów reklamowych i promocyjnych, jako że wielu kandydatów i wiele obozów pragnie dotrzeć do jak największej liczny potencjalnych odbiorców. Zazwyczaj takie firmy mogą pochwalić się już pracami przy poprzednich tego typu zadaniach, oferując nam sprawdzone rozwiązania i kampanie reklamowe. Warto jednak czuwać nad procesem reklamowania wizerunku swojego bądź swojej formacji, ponieważ szybko możemy skończyć tłumacząc się w sądzie.

http://www.aircold.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here