Prowadzenie biznesu, nawet po wielu latach działania na rynku, wiąże się z koniecznością inwestowania w marketing i reklamę. Jeśli masz ograniczony budżet, postaw na gadżety reklamowe, które są praktyczne i pomogą Twojej firmie wryć się w pamięć w klientów. Najpopularniejsze z nich to kubki z logo. Dlaczego tak jest? Poniżej przekonasz się, jak wiele korzyści może przynieść ci inwestycja w tę formę reklamy.
Drobne gadżety reklamowe – hit, czy kit?
Na pewno nie raz otrzymałeś podczas zakupów lub w ramach akcji promocyjnej drobne gadżety z logo konkretnej firmy. Breloczki, torby na zakupy, długopisy, kubki z nadrukiem – to wszystko gadżety, które niewiele kosztują, a są wdzięcznym nośnikiem treści o charakterze reklamowym.
Nawet jeśli nie korzystasz z nich zbyt często, kojarzysz firmę, którą reklamują. Tym samym, prawdopodobieństwo, że sięgniesz po jej produkty i usługi wtedy, gdy znów będziesz ich potrzebować, wzrasta. Nie jest bowiem tajemnicą, że ludzie jako konsumenci w pierwszej kolejności wybierają to, co znają, a przynajmniej kojarzą.
Kubki z własnym nadrukiem – niebanalny prezent dla klientów
Wśród niedrogich gadżetów dla klientów sporą popularnością cieszą się kubki z nadrukiem. Możesz wybierać spośród kubków, filiżanek i szklanek o różnej pojemności, kształcie i przeznaczeniu. Dopasuj je do swojej firmy: jeśli prowadzisz sklep sportowy, wybierz bidony lub kubki termiczne, klienci cukierni na pewno ucieszą się z niedużych filiżanek, by w towarzystwie smacznej kawy zajadać się słodkościami, które kupili. Najbardziej uniwersalne są tradycyjne kubki o pojemności od 200 do 250 ml.
Kubki z logo i innymi danymi, które w prosty sposób pozwolą zidentyfikować markę, to forma reklamy, na którą może pozwolić sobie nawet drobny przedsiębiorca. Koszt realizacji takiego zamówienia nie jest wysoki, za to korzyści wynikające z tej formy komunikacji z klientem spore.
Komu podarować kubki z własnym nadrukiem?
Z kubków z firmowym logo mogą korzystać pracownicy. Ci, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, np. w czasie rozmowy przy biurku, nawet powinni trzymać je w wyeksponowanym miejscu. Firmowe gadżety w rękach pracowników podnoszą prestiż marki i pozytywnie wpływają na jej wizerunek w oczach odbiorców. To między innymi dlatego przedstawiciele handlowi korzystają z firmowych notesów, długopisów, czy aktówek.
Gadżety tworzy się jednak przede wszystkim z myślą o klientach. Sposób, w jaki trafią w ich ręce, zależy tylko od ciebie. Możesz obdarowywać nimi tych, którzy zrobili większe zakupy lub dołączać do folderów reklamowych wysyłanych osobom, z którymi chcesz nawiązać współpracę.
Serię specjalnych kubków możesz także zamówić z okazji ważnych firmowych wydarzeń, np. okrągłej rocznicy prowadzenia działalności. Kubki z logo twojej firmy sprawią, że klienci ją zapamiętają. Tym samym prawdopodobieństwo, że skorzystają z twojej oferty, jest wyższe niż w sytuacji, kiedy nie prowadzisz nawet drobnych działań marketingowych.