Reklama to niezwykle obszerny temat, do którego, jeśli chcemy podejść poważnie powinniśmy poświęcić mu odpowiednio dużo czasu. Reklama, aby była skuteczna nie może być jednorazowym zabiegom, ale powinniśmy opracować całą kampanię reklamową, która wytyczy ramy promocji danego produktu, usługi, albo całej firmy. Reklama, aby była skuteczna powinna być regularna i powinna pojawiać się w rożnych miejscach, a więc nie tylko telewizja, czy radio, ale także internet, ulica, targi, a nawet mieszkania potencjalnych nabywców reklamowanego towaru. Najlepszym czasem na promocję towaru jest zareklamowanie go na krótko przed tym, jak będzie dostępny. Wówczas ludzie się z nim oswoją, a kiedy go już zobaczą, od razu skojarzą go z reklamą i być może na próbę kupią reklamowany produkt. Nie można jednak reklamować czegoś zbyt szybko, bo wówczas odbiorcy nie będą mogli znaleźć w ogóle reklamowanego towaru, a gdy już będzie dostępny po prostu g e kupią.